download theme

Bonus for new user http://bet365.artbetting.gr 100% bonus by bet365.

bet365.artbetting.co.uk

Zarolaj.si

A+ A A-

Škofjeloška noč prvič (in najbrž ne zadnjič)

Škofjeloška noč prvič (in najbrž ne zadnjič)
Foto: Bojan Stepančič
Ambienti, kakršen je Škofjeloški grad, ne smejo ostati neizkoriščeni, ko so noči še dovolj tople, da je ljudi mogoče zbezati na plan z zanimivimi, privlačnimi glasbenimi dogodki. Društvo ljubiteljev glasbe Škofja Loka je v teh glasbi in kulturi nasploh ne ravno naklonjenim časom, zagrizlo v kislo jabolko in zakoličilo prireditev na prostem, poimenovano Škofjeloška noč. Prva se je zgodila v soboto in če se po prvem dogodku poznajo naslednji, ima prireditev vse možnosti, da postane tradicionalna.
Na roke jim gre predvsem odlična okolica za spektakle pod milim nebom. Večina se bo verjetno strinjala, da je povsem drug "užitek na replay" prisostvovati koncertu, ki se ne odvija v zatohli športni dvorani, katera kot pozabljen dinozaver še spominja na neke druge (socialistične) čase. Škofjeloški grad ponuja ogrodje, na katerem se lahko gradijo uspešne glasbene zgodbe in taka je prva tu opisana dejansko bila. 
 
Uspešno spisana glasbena zgodba, da, nikakor pa ne spektakel. Pa ne, da bi bilo karkoli narobe po organizacijski plati – tu je bilo vse speljano brez pripomb; vsaj kar se dviga vstopnic, redarske službe, ozvočenja, dogajanja pri točilnem pultu tiče. Malce je spodaj podpisano (z)motila pasivna publika; pri prvih skupinah, ki so služile za ogrevanje ozračja pred glavnimi akterji večera, bi pasivnost še nekako razumela. Zasedbe O.F., ki je sedla na dušo ljubiteljem starega rocka, Fireflies in zmagovalci predizbora za lanski Rock Otočec, skupinaa EightBomb, so brenkali na strune, medtem ko smo se drenjali mimo mladeži, glasne in pogumne, ki je drla na Loški gradec. Bolj je kasneje zmotilo to, da se publika niti pri Manouche ni bistveno bolj razgrela. Dobro, ljudje imamo pač različne (glasbene) okuse in nikakor nikomur ne gre jemati za slabo dejstvo, da stoji pri miru, ko mu na odru peterica ponuja electroswing. Škoda je le, da Manouche niso bili deležni takega sprejema, kot si ga skupina nedvomno zasluži – imajo odlično energijo, očitno je, da uživajo in se zabavajo na odru, Pikl je mojster svojega posla. Če se človek ne poglobi do skrajnosti v njihova besedila in da, razumem vas, zakaj bi pa sploh se, velja pod črto napisano – Manouche so "must see and hear" letošnje jeseni/zime; kadar vam jih bo pač uspelo ujeti.
 
Podobna zgodba o neodzivni publiki se je na precejšnje presenečenje spodaj podpisane ponovila potem, ko je oder zasedla Big Foot Mama. O tem, da je Grega Skočir med tremi najboljšimi frontmani na domači rokerski sceni, niti ne bi zgubljala besed. To se je spet pokazalo sinoči, ko je kar nekajkrat pozval publiko, naj jim pokaže, da je še prisotna. Priznam, morda je bila napaka v tem, da sem dogajanje na Škofjeloški noči preveč primerjala z zadnjim velikim koncertom Big Foot Mame v ljubljanskih Križankah. Publika seveda povsod ne more ustvariti takega vzdušja kot ga je na omenjenem dogodku. Skočirju je sem in tja uspelo, da je ob občinstva izvabil vzklike odobravanja, sama od sebe pa živelj ni dala prav veliko življenja od sebe. Spet, ponavljam – množica ljudi, prav toliko okusov. 
 
Če se spet posvetim prvi Škofjeloški noči na splošno – pohvala gre organizatorjem, da so koncertno dogajanje združili z dobrodelno noto. Zbrane denarne prispevke, ki so jih pridobili z dobrodelno akcijo, bodo podarili socialno ogroženim otrokom iz dnevnega centra OMEGA v Škofji Loki. Projekt Loška srca zbira finančna sredstva za socialno ogrožene otroke iz Škofje Loke. Za Loška srca so izdelane tudi posebne skrinjice z logotipom, kjer se zbirajo sredstva; skrinjice so postavljene po škofjeloških ulicah in trgovinah.
 
V društvu ljubiteljev glasbe Škofja Loka pravijo, da se bodo potrudili, da bo Škofjeloška noč hitro postala tradicionalna. Po številčnosti publike sodeč, so začeli na dobrih temeljih. Dejstvo, je, da je taka prireditev dobra reklama za samo mesto. Z dobro organizacijo, kvalitetnim izborom nastopajočih, uspešnimi marketinškimi akcijami, bo Škofjeloška noč 2013 postala začetek lepe zgodbe o uspehu.
nazaj na vrh

Spletna revija Zarolaj.si je vpisana v razvid medijev pod zap. št. 1575 // info@zarolaj.si // 031 606 132 // Zadnjih 100 objav